Siste dag på felt imorgen!

Jepp, imorgen er det siste dag på felt og vi snur snuten hjemover med hurtigruta på fredags formiddag. Det har vært åtte fantastiske og raske uker, men samtidig føles det ut som en evighet siden jeg kom. Jeg har blogga mindre enn jeg hadde trodd og forventa, og jeg har en anelse om at jeg kanskje tar meg en bloggepause i tiden fremover. Vi får se! Med master på vei, kan det bli mye jobbing!

Jeg får muligens enda en jobb nå etter utgravninga, hos Troms fylkeskommune der jeg skal være assistent og gå rundt å registrere kulturminner, ta prøvestikk og sjakte. Hvis ikke, blir det ferie, vekslende mellom Tromsø, øya, Borg og Sortland! Et innlegg hvor jeg oppsummerer åtte uker her kommer nok etterhvert, hvor detaljert det blir får vi se på – men skal prøve å fatte det kort :)

Håper alle har hatt en fin sommer! Det har i alle fall jeg hatt til nå, tross dårlig vær til tider :D

Slenger samtidig med et bueskytebilde:
35104_10150225456410580_586765579_13474026_6021466_n

Dette innlegget ble publisert i Arkeologi, Jobb, Personlig. Bokmerk permalenken.

5 svar til Siste dag på felt imorgen!

  1. Neugierig sier:

    Enig med IQ, og håper at det betyr at vi ikke har sett det siste til deg, til tross for GT. :-)

    Nei, som du ser så betydde det ikke det! Selv om verken tilbakevending eller nedlegging hadde noe med ham å gjøre :)

  2. frederic sier:

    Hei jeg begynt på skole igjen nå, å lurer på hvordan jeg skal bli arkeolog?:D hvilke fag må jeg ha, har ikke hatt de beste karakterene. men det er jo derfor jeg går der nå for å fikse på det;) hva trenges??? fin side :D

    send meg en mail på frederic_bakkens@hotmial.com vis du tar deg brye:P

    Mail sendt :)

  3. frederic sier:

    hotmail:P

  4. anonym sier:

    Hot babe med bue :)
    Me like ;)

    Thanks :D

Legg igjen en kommentar

