..jau, så lang tid tok det..

Etter å ha kommet på at jeg kun sletta hovedbloggen, og helt glemte av denne, fant jeg ut at den like godt bare kan stå. Dvs. at jeg er til en viss grad tilbake, men ikke i like stor skala som jeg har vært tidligere. Jeg skriver når jeg har noe på hjertet, og når jeg føler for å få ut noe. Og det kommer nok til å bli litt akademisk vinklet, siden jeg er i full gang med masteren.

Tida går oftest med til å lese til et helt ubrukelig kurs (som blir fjernet fra neste år), trene opp kroppen/knærne ved styrketrening og ikke minst kjærleiken! Singellivet her en helt grei og bedagelig tilværelse, men slik jeg har det akkurat nå ville jeg ikke byttet bort for noe i verden. Over et halvt år har det gått, en brøkdel of what’s to come.

Her kommer et bilde av oss fra da vi koste oss i Praha! (Soletraveller har et spot-on innlegg om byen forøvrig) Kos dere i kveld, mens jeg sitter på lesesalen :P

65958_10150289748880580_586765579_15144591_1157478_n

Dette innlegget ble publisert i Diverse, Metablogging, Personlig. Bokmerk permalenken.

Ett svar til ..jau, så lang tid tok det..

  1. Neugierig sier:

    Setter stor pris på at jeg ikke har hørt det siste fra deg, og veldig søtt bilde! :-)

    Takk! Ja, det siste er nok ikke hørt :)

Legg igjen en kommentar

