Nesten påkjørt.

På vei til trening her om dagen traff jeg på en idiot av en bilist. Eller rettere sagt, han traff meg!

Jeg gikk til venstre på fortauet, mens en trailer kom kjørene mot meg i motsatt fil av kjørebanen og akkurat når han kjører forbi kjenner jeg faen meg en bil sneie til handa mi. En jævel hadde kjørt delvis opp på fortauet slik at han kunne kjøre forbi traileren uten å stoppe eller bremse.

Hadde jeg hatt lynrask hjerne hadde jeg mæla til bilen med knyttneven samtidig, for å gi han en liten støkk. At en annen bil kjørte forbi uten skrapt bakrute rett før gjorde ikke akkurat tingen bedre.

Noen skulle aldri fått lappen.

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

3 svar til Nesten påkjørt.

  1. Bohemen sier:

    Neste gang tar du skiltnr og sender det til 2282… Så får du opp eier av bil ;-)

    Damn, det visste jeg ikke! Skal skrive bak øret ;) Bare skiltnr, ikke no kodeord først?

  2. Redneck sier:

    Herregud, æ hadde stoppa og stirra på dæ heller! :D Sikkert et kvinnfolk ;)

    Flotte bilder av deg :D

    Hahaha, ja du ha væll da! Bilista ;)

    Thanks :D

  3. Bohemen sier:

    Nope…..kf94576…..eks ;-)

    Sweet! I shalt remember!

Legg igjen en kommentar

