Effektiv dag. Flytting?

Denne dagen har vært fantastisk effektiv! Den siste mappeoppgaven i et kurs har gnagd lenge i bakhodet, og jeg hadde bestemt meg for at denne uka skulle gå til skriving av den. Well, å si at denne dagen skulle gå til skriving av den passer nok bedre. Har en halv side igjen, dvs. konklusjonen, og jeg er ferdig! Dager som dette får man aldri nok av :D I tillegg er den hjemmelaga pizzaen straks ferdiglaga, og da skal The Walking Dead og Dexter ses!

Ellers har typen klart å få i gang flyttegenet mitt, etter at vi såvidt prata om det på instituttfest på fredag. Wohei! Når flyttinga skjer er jo ikke bestemt, det tar man som det kommer. Men si flytting til meg, og jeg er hooked. I motsetning til de fleste andre liker jeg jo faktisk  flytte. Det er jo så morsomt :D Pakke sammen, bli kvitt overflødige ting, komme til en ny plass og lage seg nye rutiner og et nytt sted å bo. Digg :D

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Effektiv dag. Flytting?

  1. Neugierig sier:

    Du vet du er psyk som liker å flytte? ;-P

    Jajaja, mener å huske at jeg ble minnet om det samme sist gang jeg flytta ;)

Legg igjen en kommentar

