Det er ikke mitt ansvar å betale for salongers overprisede produkter!

Argh, jeg blir så irritert på bedrevitere og nåværende/tidligere frisører/hudpleiere og lignende! Nå sikter jeg til slike ting som dette:

Det er dårlig gjort overfor en frisør som har brukt av sin tid og ekspertise på akkurat DEG, når du takker for læringen ved å løpe hjem og logge på nett og bestille samme vare der.

Dette er en kommentar hentet herfra.

Vi som forbrukere/kunder har ikke et ansvar til våre frisører eller hudpleiere om å kjøpe produkter vi blir påprakket i salongen. Ansvaret vårt ligger i å betale for den behandlingen vi har fått. Intet mindre.

Jeg har ingen interesse av å kjøpe overprisede varer i en salong når jeg kan kjøpe den til f.eks. halv pris i en nettbutikk i utlandet.

En frisør/hudpleiers jobb er ikke å selge produkter, men behandlinger. Likte jeg behandlingen jeg fikk, kommer jeg tilbake. Det er der pengene bør ligge. Hvis en salong går i underskudd fordi de ikke selger nok produkter, vil jeg si fokuset er feil. Fokuset bør ligge i god service og god behandling.

Nei, takke meg til nettbutikker som feelunique, lookfantastic, beatybay og lignende.

Velger du å kjøpe produkter i salong eller på nett?

Dette innlegget ble publisert i Diverse, Personlig. Bokmerk permalenken.

3 svar til Det er ikke mitt ansvar å betale for salongers overprisede produkter!

  1. Darunia sier:

    Jeg kommer aldri å kjøpe dyrere produkter i butikk hvis jeg får det billigere en annen plass.. Så enkelt er det jo bare.. Men nå er jeg jo heldig å har en frisør som ALDRI har prøvd å prakke på meg ting=)

    Ja, ikke sant, hvorfor blåse bort masse penger unødvendig? Hun forrige jeg var hos lot være, takk og lov, men de fleste jeg har vært hos prøver alltid å få solgt noe.

    Ulempen for oss som bor ved verdens ende, er jo at ting tar som oftest tid. Spesielt ting som drar gjennom tollen. Men det er en liten pris å betale for gode, og billige, produkter :D

  2. Helt enig!

    Yes, skulle gjerne hørt litt fra folk som ikke er enig også!

  3. Neugierig sier:

    Det er ikke nødvendigvis dårlig gjort, men det kan diskuteres om det ikke er litt korttenkt. Generelt kan man si at om alle bare skulle kjøpt etter pris, m.a.o. billigst, ville det ført til at man tilslutt KUN fikk det man betalte for, og knapt nok det.

Legg igjen en kommentar

