Julebord times two.

Aiaiai, dagen idag har mest føltes som lørdag. Hadde planlagt å lese hjemme idag (særlig), og stod opp litt for seint. Har vært nede i byen sammen med verdens beste og hamstra inn forsyninger til helg. En forfriskende affære, med drøye 13 minusgrader :D Siden vi skal på julebord både ikveld og imorgenkveld har vi handla inn slik at vi ikke trenger å røre noe spesielt på oss verken imorgen formiddag eller søndags formiddag!

Julebordet imorgen blir fantastisk morsomt, da alle arkeologene på de ulike utgravningsprosjektene i regi av Tromsø møtes igjen! Fjorårets julebord var en stor suksess, så forventningene til årets er høye!

Ellers sitter jeg bare og gleder meg til 1. desember! Og nei, det har veldig lite med jul å gjøre.. Da får vi nemlig vite hvor i køen om studentleiligheter vi står. Vi har søkt om å få fra januar, så håper det ikke tar altfor lang tid før vi får utdelt. Men det avhenger jo litt av hvor langt bak i køen vi er! I tillegg har jeg søkt på et par jobber som har blitt utlyst. En av dem som studentbibliotekar på universitetet og to som helgeresepsjonist. Kryss fingra for at jeg får meg jobb! Har sykt lyst på bibliotekarjobben, både fordi det er på campus og fordi jeg gjerne vil ha den erfaringa.

Anywho, nå er det helg! Kos dere :D

Dette innlegget ble publisert i Jobb, Personlig, Studier. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Julebord times two.

  1. Neugierig sier:

    Visst er det helg! :-D Og etter innlegget å dømme skal det noe til før helgen blir kjedelig. Måtte hell og lykke følge deg gjennom hele helgen, og uka attpåtil! :-)

    Kjedelig? Nei, det verken håper eller tror jeg :P Kos deg i helga og uke som kommer du og! :)

Legg igjen en kommentar

