Hjemmedag, men absolutt ikke slaskedag.

Siden det snart er jul, og mest fordi det begynte å bli skittent her, så bestemte jeg meg igår for at jeg skulle vaske og rydde kjøkken og stue idag. Og siden det nok ble å ta sin tid, så bestemte jeg meg også for å ta en hjemmedag, i tillegg til å handle julegaver.

Vaske og rydde? Check.
Handle julegaver? Check
Vaske klær? Check
Vaske håndklær? Check
Lese korrektur på oppgaver? Check

Og nå er jeg egentlig ferdig med dagen, tenker jeg. Venter på at verdens beste skal komme hjem fra universitetet, slik at vi kan se the Walking Dead. Og Dexter etterpå. Men først skal jeg prøve å finne tittel på ei bok jeg leste for mange år siden, vanskelige greier!

For å summere opp helga som var: awesome. Begge julebordene var en suksess, og jeg har klart å love å være med på bading i Telegrafbukta på fredag.. *grøss* Neida, jeg tror det kan bli bra! Skal pakke meg godt inn i ullundertøy og varme klær etterpå, og føle meg forfrisket til helga og eksamenslesing :D

Håper alle har hatt en fin helg, også kan man vel kanskje også si God Jul? God Jul! :)

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

5 svar til Hjemmedag, men absolutt ikke slaskedag.

  1. Redneck sier:

    Æ skal bare gå å dusje skitræva og ta en tur på rema! :D

    Hæhæ, jaha? Good for you ;)

  2. anonym sier:

    Er du stein hakke sprø??
    Bade??
    Utendørs??
    Nei, hold den snertne ræva innendørs og varm ;)

    skal skrive oppgave på fredag, så trenger å være oppfrisket ;)

  3. anonym sier:

    Oppfrisket?? Hva har det med isbading å gjøre????
    Nei bruk vett, og frisk deg opp i dusjen, om nødvendig!
    For øvrig er du uansett mer enn frisk nok for de fleste av oss :)
    Stor smask på du :)

    Oppfrisket, forfrisket. Det har alt med isbading å gjøre ;) Tenk deg, alle nervene i kroppen din våkner opp! :D

  4. Neugierig sier:

    Bade? Nå? Haha, ingen tvil om at M-siden i deg kommer fram ved denne anledningen! :-D Lykke til, heller deg enn meg. ;-P

    M-siden? Som i tegneserien? ;p

    Haha, blei vesst ikke meg heller, denne uka ;) Men neste uke, DA :D

  5. anonym sier:

    Alle nervene våkner, ja…men SÅ våken vil jeg egentlig ikke være ;) hehe
    Vekk meg heller på en litt mer behagelig måte, er du snill….
    *smask på du*

Legg igjen en kommentar

