Ingen isbading likevel.

Dagen idag – innholdsrik!

Jeg skulle innom studentsamskipsnaden for å høre hvor i leia vi ligger på å få leilighet. Vel, vi ligger som nr. 14, 18 og 32 på tre steder. Får nok ikke med det første, men typen må ut iløpet av februar, så totalt krise er det ikke.

Også var det fakultetsmøte om de ulike programmene på instituttet. Jeg fikk sagt mitt, uten at jeg egentlig helt visste hvorfor jeg var der.

Nest siste seminar før innlevering av prosjektbeskrivelse til master. Jeg har nå en enkel disposisjon og fremdriftsplan ;) Endelig innlevering 17. desember. Også var den første eksamensinnleveringen også idag, blir nok middelmådig karakter der tenker jeg.

Oh, og det viktigste – det ser ikke ut til at det blir isbading på fredag! Egentlig litt teit, men årsaken veier opp mot det! Ble nemlig innkalt til jobbintervju på fredag :D Ikke den jobben jeg aller helst vil ha (den hadde søknadsfrist idag), men jeg er åpent for det meste! Da blir jeg resepsjonist ;)

Kryss fingra for meg!

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

3 svar til Ingen isbading likevel.

  1. Bohemen sier:

    Jobbsaker først vettu……bade kan en ellers hele året ;-)

    Helt sant! Her må det prioriteres :)

  2. anonym sier:

    Krysser fingre, armer og bein for deg :)

    Thanks :D

  3. Neugierig sier:

    Tøft! Det tror jeg du vil passe til, lykke til! :-) Og så venter jeg i spenning på om du har kvinnet deg opp og latt deg forfryse?

    Hehe, ja, det tenkte jeg også at jeg passer til! Likte jo narvesenjobben, bare at her slipper jeg mat/pølse-os ;) Har ikke mannet meg opp enda! Har vært dypt begravd i eksamensoppgave :D

Legg igjen en kommentar

