Fantastisk julebordbilde. True Blood-ish?

Studiekompisen jeg bor sammen med har kjøpt seg kamera, ordentlig kamera. Og det brukte han selvfølgelig på julebordet! Det beste bildet ble derimot ikke tatt AV ham, med MED ham (og meg). Ingenting blei planlagt, kameraet blei bare gitt til ei anna og knips så hadde man et situasjonsbilde :D Fikk bildet igår, og lærte å bruke «histogram adjustment» istedentfor bare contrast/brightness – gjett om den blir flittig brukt fra nå av. Bildet fikk naturlig en litt True Blood-look etter enkel redigering.

Fra dette:
RSH_5174

Til dette:
RSH_5174(1)

Og til slutt dette:
RSH_5174(2)

Jeg likte det midterste bildet best! Men det siste har også noe creepy over seg.

Dette innlegget ble publisert i Humor, Personlig. Bokmerk permalenken.

2 svar til Fantastisk julebordbilde. True Blood-ish?

  1. Neugierig sier:

    Ingen tvil om at fotografering kan være kult. .-)

    Så mye bra man kan få til! :D

  2. så kult! hvilket program var dette?? på selve kameraet eller på dataen?? :) har selv fått nytt cam men jeg vet ikke hvvordan jeg bruker det egentlig :s

    Hei!

    Jeg har brukt Paintshop Pro XI, men funksjonen med «histogram adjustment» kan du garantert finne i de fleste litt mer avanserte illustrasjonsprogrammer :) Det er i alle fall ikke gjort på kameraet, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Er helt grønn selv ;)

    Ha en fortsatt fin romjul! :)

Legg igjen en kommentar

