Juleferie og juleønske.

Nå er det faktisk juleferie! Siste innlevering før jul ble gjort igår, i tillegg til at jeg fikk én av karakterene tilbake. Til tross for at det var et helt sinnsykt tidkrevende og jævlig kurs, klarte jeg å karre meg til en B :D Da er man ett steg nærmere en doktorgrad, om man får lyst til det i fremtiden :)

Mandag kveld reiser jeg hjem for å feire jul. Egentlig hadde jeg mye som skulle gjøres inntil da, men siden jeg fikk pakka det aller meste av alle sakene mine igår..så er det bare å vente på at svigers kommer med bil imorgen og flytter alt over til verdens beste! Med andre ord: den første etappen mot  flytte samme med bare typen er straks ferdig! Herregud som jeg gleder meg til å flytte inn i en leilighet bare jeg og han. Vi står på venteliste hos studentsamskipsnaden, med sånn høvelig god plass i køen. Om vi ikke får tildelt iløpet av slutten av februar/begynnelsen av mars, må man tenke på privat. Etter mars må typen og kompisene hans (og forsåvidt jeg) flytte ut av den leiligheten. iiik! Litt stress, men det går. Leiligheta jeg sitter i nå, er i alle fall sagt opp. Så 15. januar bor jeg offisielt ikke her lengre. To gode år, har det vært :)

Et juleønske jeg har, men ingen ambisjoner om at blir oppfylt, er å få en Kno! Den koster en del, men mindre enn disse tablet’ene fra Apple og Samsung. Så når jeg har fått spart opp nok penger, skal det kjøpes! Jeg vil ha den doble varianten, slik at jeg kan lese bøker/artikler på den ene skjermen, og skrive notater på den andre. Resultat? Man slipper store bunker med notatbøker og artikler/bøker i papirformat. Man sparer både miljøet og ryggen sin en god del :D

kno_dual_screen

http://www.kno.com/the-kno

Håper alle får en fin helg, og en god jul!

Dette innlegget ble publisert i Personlig, Studier. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Juleferie og juleønske.

  1. Satser på at du har vært så snill i år at julenissen kommer på besøk med en sånn en til deg :-)
    Ha en fin-fin helg :-)

    Ja, det hadde vært noe! :D

Legg igjen en kommentar

