BEGGE bremsene fastfrosset.

Igår fikk jeg det meste av pikkpakket mitt flyttet over til leiligheten kjæresten deler med noen kompiser. Her blir jeg innkvartert til vi finner noe eget, dvs. egentlig før april siden oppsigelsestiden går ut da.

Svigers var så snill og hjalp til, og når første tur var klar til å kjøres, tenkte jeg å sykle bortover for å få frakta sykkelen først som sist. Sykla rolig opp bakken fra der jeg bodde og begynte såvidt på en nedoverbakke. Det var da jeg innså, at – BEGGE – bremsene, både foran og bak, var frossen. Fukt i strømpa selvfølgelig, helvetes berg og dalbanevær. Glad jeg begynte å bremse før selve bakken begynte å gå nedover, ellers hadde det gått ille. Kræsja nesten i en bil også, men klarte å unnga det.

Med livet i behold og alle lemmer uskadet, tar jeg juleferie med god samvittighet. Fikk B i alle kursene dette semesteret, og har fått flytta ut av leiligheta.

Sweet :D

Dette innlegget ble publisert i Humor, Personlig. Bokmerk permalenken.

Ett svar til BEGGE bremsene fastfrosset.

  1. Redneck sier:

    Sykkel i den her hælvetes kulda? Hmmf!

    Overraskende forfriskende ;)

    ..så lenge bremsene virker :P

Legg igjen en kommentar

