O lykke!

Det kan se ut som om jeg får en Kno tidligere enn trodd!

Jeg solgte nemlig det meste av DVD-samlinga mi (beholdt rundt 10stk), for 1500 fine kroner! Da har jeg en kvart Kno.

Om jeg selger den lille bærbare jeg kjøpte i høst (som blir overflødig når jeg har en Kno), så har jeg godt over en halv Kno.

Om jeg teller med julegavepenger er jeg faretruende nær en HEL Kno. Hvis jeg klarer å vente til bursdagen min (noe jeg garantert ikke klarer), så har jeg garantert en Kno. Men man får jo storstipend i Januar, så du skal ikke se bort ifra at jeg får meg en iløpet av neste måned!

Woho! Det forutsetter jo at jeg får lov av produsentene å kjøpe den da. Foreløpig selges den bare i USA (men kan diskuteres ifølge dem), og blir bare solgt til studenter som er villig til å dele erfaringer. Jeg er villig, jeg er villig!

Kno Kno Kno!

:D

Dette innlegget ble publisert i Personlig, Studier. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

