Verdens beste kjæreste!

Nå er julaften over for i år, og jeg har fått/gitt min første kjærestejulegave. Det var veldig skummelt! Spesielt siden man ikke helt visste hvor lista burde ligge, men så lenge han fikk noe jeg veit han hadde lyst på – så burde det gå greit! Og det gikk det :D Han ble kjempeglad for den keramiske kjøkkenkniven jeg kjøpte til ham.

Og jeg holdt på å le meg ihjel når jeg fikk hans gave. Ei tegning laga i paint, om hva jeg skulle få. Hadde jeg hatt bilde av tegninga skulle jeg lagt den ut, men det har jeg ikke. Hva jeg har fått? En bosu-treningsball! Jeg har sagt mye ting jeg har ønska meg iløpet av de siste månedene, egentlig litt på måfå. Men jeg har hatt lyst på alt jeg har sagt. Og denne passer perfekt! Da kan jeg få trena opp knærne hjemme, når det skulle være.

Nå gleder jeg meg sykt til å komme hjem til Tromsø igjen, for å feire inngangen til et nytt år! Et nytt år med verdens beste kjæreste, som jeg bare blir mer og mer glad i for hver dag som går. Og som man spesielt merker hvor glad man er i, og savner, når man er bortreist en liten stund.

Men nå må jeg fortsette å strikke litt, hvis jeg skal få ferdig en kjole til nyttårsaften. Fikk nemlig en kjole gratis hos Nelly når jeg bestilte derfra før jul. En helsvart, fotsid kjole i mykt stoff. Ikke spesielt pen i utgangspunktet, men jeg har lagt rysjer i midjen og løftet den opp på ene siden for å få en skrå fasong på den. Også skal jeg strikke en mørk lilla kant i fronten langs brystet, og fingerhekle en tråd eller to til å ha i ryggen slik at kjolen holder seg på skuldrene. Skal ta bildet av den når jeg blir ferdig med den! Gleder meg til den blir ferdig :D

Håper alle har hatt en fin julaften! Det har i alle fall jeg :)

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

2 svar til Verdens beste kjæreste!

  1. Nymph sier:

    Så koselig, det er noe spesielt med de første julene med kjæresten ;) Håper du får en like fin romjul!

    Takk! So far so good ;)

  2. hour sier:

    Håper du får en fin jul videre :) Skulle ønske jeg var nærmere min kjæreste i julen.. Men han er utenlands. Trist i grunn! julen er noe spesielt..for både små og store.

    Åh, så kjedelig! Jeg får treffe min imorgen, etter en uke fra hverandre. Håper typen din ikke er borte så altfor lenge da.

    Håper du også får en fin jul videre, og et godt nytt år :)

Legg igjen en kommentar

