Året som kommer!

Jeg har aldri vært spesielt glad i nyttårsforsetter, så istedetfor å ramse opp masse ting jeg har lyst til å gjøre – så skriver jeg heller noe om hva jeg gleder meg til å gjøre! Here goes:

Det jeg gleder meg aller mest til, er å endelig flytte sammen med kjæresten i en egen leilighet! Vi har, nærmest siden vi ble sammen, bodd ilag men ikke alene. Jeg har bodd i kollektiv og han har bodd i kollektiv. Ikke særlig gøy når man egentlig har lyst til å være sammen alene :p leilighet venter vi på fra studentsamskipsnaden, aner meg at vi før i månedsskiftet januar/februar. Weee :D Det blir ufattelig deilig.

Også gleder jeg meg til å begynne å trene igjen. Ikke bare fordi jeg fikk en etterlengtet bodu-ball i julegave fra kjæresten, men fordi knærne mine virkelig har behov for det. Som arkeolog på knappe 22 år er det ikke noe gøy å plages med knærne – spesielt ikke når plagene er direkte knyttet til selve jobben! Så å få knærne opp å gå igjen etter betennelse i begge fra i sommer, er det største håpet mitt for det første halve året av 2011. Vil jo tross alt være klar til gravesesongen i sommer!

I tillegg gleder jeg meg til å få startet ordentlig på masteroppgaven. Prosjektbeskrivelsen er i boks, og første kapittel skal skrives i vårsemesteret som kommer. Når man skriver om noe interessant, så håper jeg det skal gå som en lek. Det gjorde i alle fall bacheloroppgaven forrige vårsemester, og den gikk det veldig bra med. For de som kanskje er interessert, så skal jeg skrive om utgravningen(e) som ble gjort på Borg i Lofoten mellom 1983 og 1989.

Som en siste ting, så gleder jeg meg til å få meg jobb. Har ikke hatt jobb på ett år, og kjenner det er på tide nå. Både for å tjene litt penger, men også for å få litt avbrekk fra studiene. Søkte på resepsjoniststilling på Thon tidligere i desember, men den fikk man ikke. Sendte en søknad til telekiosken igår, der de trengte to ekstrapersoner, så krysser fingrene på at man får den! Elektronikk og teknologi er man jo rimelig interessert i. Hvis ikke, så er tilkallingsstillingen på Akademisk Kvarter også en mulighet..men siden typen jobber der så tar jeg det som en siste mulighet. Det får da være måte på – bo, studere OG jobbe sammen tror jeg nok ikke er en god kombo.

Anywho, det er noe av det jeg ser frem til i 2011. Det er det første året jeg går inn i med en kjæreste – både en skummel og fantastisk tanke. Jeg gleder meg!

Håper alle har hatt en fin nyttårsfeiring! Et godt nyttår til dere alle :)

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

3 svar til Året som kommer!

  1. anonym sier:

    Riktig godt nytt år, skjønne frøken! :)
    Håper året blir slik du ønsker :)
    klem

    Hei, og takk det samme! :D
    *klem*

  2. zamoyski sier:

    ***

    Godt Nytt År 2011, Vana !
    Alt det beste til Deg
    Imponert over Bueskyttingen !

    *

    Alt det beste til deg og Z!

    Tja, hvor imponert du bør være over bueskytinga veit jeg ikke.. Har bare prøvd noen ganger, men morsomt er det i alle fall! :D

  3. Choronzon sier:

    Godt nyttår, vakre Vana.. :)

    Takk, Choronzon! :)

Legg igjen en kommentar

