Fantastiske, herlige liv!

Idag har jeg og ekssamboerne mine vasket ut leiligheten vi har bodd i to år! Det tok sin tid. Starta klokka ett og dro hjem rundt halv seks. Og jeg har bare vaska kjøkkenet.. Komfyren og ovnen var et kapittel for seg selv..! Men gjort ble det, og nå sitter jeg i sofaen og slapper fortjent av. Føttene er helt gåen.

Også kan jeg ikke la være å tenke på hvor heldig jeg er. Som har et helt fantastisk, herlig liv. Jeg går på et studie som interesserer og inspirerer meg, jeg har en stor gjeng med gode venner jeg er glad i og ikke minst – jeg har funnet en helt utrolig deilig og god gutt som jeg elsker. Trenger man noe mer? Ikke i mine øyne. Jeg kommer meg opp og frem og dveler ikke ved det som har vært. Og om ikke lenge sitter jeg i en leilighet bare jeg og verdens beste leier. Der vi kan være alene og gjøre hva vi vil uten å tenke på andre. Det blir deilig det!

Men nå skal jeg fortsette med å slappe av. Spise godis, se litt film og bare ha det koselig sammen med kjæresten.  Ha en fortsatt god helg :)

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

2 svar til Fantastiske, herlige liv!

  1. Bohemen sier:

    Ekser og ny kjæreste……hmmm……nylig byttet kroppen ut igjen?

    W00t? Nå tror jeg du tuller ;)

    Ny og ny kjæreste, alt er jo relativt! Ikke lenge til vi kan feire ettårsjubileum :D

  2. Neugierig sier:

    Livet ER deilig! :-D

    JAH :D

Legg igjen en kommentar

