Tildelt veileder OG leilighet.

Tirsdag viste seg å bli en litt spesiell dag. Da blei jeg tildelt leilighet på Prestvannet hos SiTo OG fikk tildelt en veileder til masteroppgaven.

Leiligheten så vi på idag, og den var bedre enn jeg håpet på. Så den må vi leie fra neste uke av. Dvs. at vi må betale leie her vi bor nå og på Prestvannet ut mars. Dobbeltleie i 2,5 måned? Yay! ..or not. Men vi har ett håp da, at en kompis som bor hos søstra si nå har lyst å flytte inn og ta over for oss. *krysse fingre*

Gleden over tildeling av veileder var dog ikke så veldig stor. Jeg fikk en person jeg føler jeg ikke klarer å kommunisere bra med, samt at jeg føler jeg (og andre) blir overkjørt totalt når man prater med denne personen. Idag tok jeg tak i saken, snakket med kursleder og fikk beskjed om at det ikke var noe problem å bytte veileder. Så iløpet av morgendagen/mandagen har jeg nok fått meg en ny veileder jeg kan være tilfreds med. Å snakke med min «gamle» veileder gruet jeg meg til, men det gikk bra det også. I tillegg til dårlig kommunikasjon mellom oss, så har denne personen ikke like direkte relevant bakgrunn som andre på instituttet til å veilede meg. Så det gikk greit.

Ellers har man begynt å komme i gang med kurs og trening. Forelesninger/seminarer er på tirsdag og torsdag, og jeg skal trene fast på mandag (spinning), onsdag (zumba) og fredag (styrke) samt zumba på søndager jeg føler for det. Jeg gleder meg! Må bare få i orden en rytme der jeg står opp klokken åtte hver dag..foreløpig varierer det veldig.

Nå gleder jeg meg bare mest til å flytte iløpet av neste uke :D

Dette innlegget ble publisert i Personlig, Studier. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

