Skal du på TIFF?

..det skal nemlig vi! Jeg og typen fikk et festivalpass og to billetter hver hos svigers, og det har vi tenkt å benytte oss av. Har faktisk aldri, akkurat som Insomniafestivalen (inntil ifjor da), aldri vært på TIFF de årene jeg har bodd her..! Ser visst ut til at typen og familien kanskje har en viss kulturell innflytelse på meg :D

Anywho, vi har foreløpig funnet seks filmer vi skal se, hvorav to er bestilt. Må vel få ut fingern og bestille resten, plassene går nok rimelig kjapt!

De seks filmene vi garantert skal se, er:

127 Hours

Black Swan

Carlos

Robot

Kokuhaku

Metropolis


Dette er en stumfilmkonsert bygget opp av seks ulike musikere.

I tillegg har jeg veldig lyst å se disse to, men får se om vi får tid:

Iron Doors

My Son, My Son, What Have Ye Done

Hvilke filmer har du lyst å se?

Dette innlegget ble publisert i Kultur, Personlig. Bokmerk permalenken.

2 svar til Skal du på TIFF?

  1. hipors sier:

    Orka ikke se alle filmklippa dine.. TIFF var årets høydepunkt da jeg studerte medieproduksjon. Vi så filmer til vi var firkata i øya, og da vi kom tilbake på skolen måtte vi legge frem en filmanalyse av en selvvalgt film..
    Savner den tiden, for nå som jeg ikke studerer lenger er det vanskelig å finne tid å dra til Tromsø for å få med seg TIFF..
    Kos dere :)

    No Worries! La de bare ut for de som eventuelt fant noe interessant :)

    Jeg gleder meg veldig! Aldri helt vært glad i slike oppgaver du fikk, så er glad jeg bare kan sette meg tilbake og nyte uten å måtte tenke så mye på alt jeg burde huske :D

    Takk, det skal vi!

  2. Vana sier:

    Da har vi lagd oss et program for det vi har lyst å se!

    Onsdag:
    Hands Up kl. 11.15
    Fremtidens Melodi kl. 13.15
    Røyksopp på snøkinoen kl. 16.00
    Robot kl. 23.00

    Torsdag:
    Black Swan kl. 20.15
    Kokuhaku kl. 22.45

    Fredag:
    Metropolis kl. 22.00

    Lørdag:
    Carlos kl. 09.00

    Søndag:
    My Son, My Son, What Have Ye Done kl. 13.15
    127 Hours kl. 17.30
    Iron Doors kl. 22.30

Legg igjen en kommentar

