Slitsom uke..TIFF og bråkete nachspiels midt i uka.

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg VELDIG til å flytte ut herfra, og få over alle tingene til den nye leiligheten! Leilighet har vi fått, men venter bare på at dusjen skal bli ferdig oppussa. Skjer vel iløpet av denne uka, forhåpentligvis :D Også har vi fått noen til å flytte inn istedenfor oss her vi bor nå, så vi slipper dobbel leie i februar og mars! Sweet sensation.

Skal bli godt å komme bort fra bråkete nachspiel’s midt i uka som ødelegger nattesøvnen og uryddige og lite renslige samboere. Går bare rundt og tenker *vi flytter snart, vi flytter snart, vi flytter SNART* hver gang noe irriterer.. Hehe.

Straks er det derimot tid til årets siste TIFF-film for vår del. To filmer har vi sett iløpet av dagen, 9 iløpet av hele TIFF. Nå står Iron Doors i 3D for tur! Kommer med meninger og synspunkter på filmene jeg har sett til uka, når jeg får satt meg ordentlig ned :)

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Slitsom uke..TIFF og bråkete nachspiels midt i uka.

  1. Neugierig sier:

    Bråkete nachspiel? Hahaha, du har begynt å bli gammel! :-D Først broderingen, og nå klaging på de andre studentene…morsomt! :-P Du vet, jeg kunne ikke la denne anledningen gå fra meg heller….. ;-)

    Hahaha! De som holdt nachspielet var faktisk ikke studenter ;) Men det er rimelig irriterende å våkne til fulle og ravende folk i starten av uka, når man la seg dritsliten etter trening og kjente at denne natta kom man til å få sove fantastisk godt! ..men den gang ei ;P

Legg igjen en kommentar

