Frekk? Jeg?

Joda, jeg har nok mine øyeblikk når det kommer til frekkheter. Men akkurat i dette tilfellet måtte jeg bare le om utsagnet.

Klikk på bildet for å komme til kilden

Jeg var på trening på mandag, og gikk som vanlig ned til garderoben for å skifte og låse inn sakene mine. Av alle garderobeskapene som var der, var kun tre uten hengelås. Men hva ser jeg? Alle disse tre var det klær og sekk i! Jeg spurte de som var i garderoben om noe av det var deres. Da jeg fikk et nei hos alle, valgte jeg det skapet som kun hadde en jakke og en ransel – tok de ut og la inn mine ting. Mens jeg skifte mener jeg å se i periferien at ei jente skuler litt stygt på meg og leter etter tingene sine mens jeg skifter og låser skapet. Uten å konfrontere meg.

For de av dere som allerede tenker at dette var uhyre frekt gjort av meg, kan jeg bare informere om dette: på døra inn til garderoben henger det et skilt som handler om bruken av garderobeskap, som tydelig påpeker at disse er kun til bruk for dem som har hengelås.

Etter en liten stund, mens jeg står i dokø uten for synsfeltet hennes, hører jeg at hun snakker med ei venninne uten at hun vet at jeg er der. Utfra den lave stemmen hennes klarer jeg å få ut noe som hørtes ut som «..tok ut alle tingene…skikkelig frekt».

Oh, the irony! :D

Dette innlegget ble publisert i Humor, Personlig. Bokmerk permalenken.

7 svar til Frekk? Jeg?

  1. Kjempefrekk….. :-)
    Nei altså, sånt må man regne med. Og når det atpåtil står skilt om at skapene er forbeholdt de med lås, er det jo ikke noe spørsmål.
    Skjønt, jeg tror ikke jeg hadde turt det selv :-)

    Så frekk som det går an å bli :D

    ..jeg vurderte det i to sekunder selv, om jeg turte. Men jeg hadde med meg pc, klær, mobil og penger som jeg iallefall ikke hadde turt bli liggende så hvem som helst kunne tatt det. Her prioriterer man :)

  2. Den prioriteringen holder jeg med deg i :-)

    Svar:
    :D

  3. anonym sier:

    Personlig datt jeg ut ved tanken på deg som skiftet…. ;)
    Men bortsett fra det, er jeg enig i fremgangsmåten din!

    Hahaha! Du altså ;)
    Så bra, selv om jeg tror de fleste (bortsett fra de som ikke har hengelås, da) ville vært enig med meg :D

  4. anonym sier:

    Hei! Æ’kke min feil at du er som du er ;)
    *smask*

    Hæhæ! Nei, forsåvidt ikke min feil heller ;p

    *smooch*

  5. Neugierig sier:

    Tja….litt frekt, kanskje? :-)

    Njæ, man kan ikke forvente annet når man legger ting inn i skap som er forbeholdt de med hengelås :D

  6. anonym sier:

    Sant nok, søtnos!
    smaske og tafse ;)

    Svar: ;)

  7. Neugierig sier:

    Tja….litt frekt, kanskje? :-)

    Tja, jeg vil si at hun var litt frekk der, kanskje, når hun tok seg til rette uten lov :D

Legg igjen en kommentar

