Jeg er skremt..

..over alle hersketeknikkene som er ute og går!

Dette innlegget ble publisert i Metablogging. Bokmerk permalenken.

14 svar til Jeg er skremt..

  1. Shadowlady sier:

    Jeg også…
    Digga forresten din nye kategori :) selv om jeg delte et ord feil første gangen jeg leste det: tortilla-slefser :) må være noe i luften…

    Kult! Det er bra, jeg laga den jo ikke bare for meg selv :) Her gjelder det å spread the goodness til så mange som mulig!
    slefser er kanskje ikke det verste å lese, lefler hadde kanskje tatt kaka? xD

  2. Er endel av de ja. Og det tar jo pokker ikke slutt heller.

    Har meldt meg ut jeg, etter å såvidt ha toucha innom. Når folk begynner å kalle meg «kjære» uten å ha noe som helst personlig forhold til meg, blir for dumt og åpenbart.

    Som Hammy sa så fint i «Over Hekken» – «It never ends!»

  3. Viljen sier:

    Ikke vær så skremt, for dette er ikke hersketeknikker!

    Nuvel, jeg har sett flere av dem ute å gå, uten at jeg skal nærmere inn på det.

  4. Shadowlady sier:

    Jeg har nok hatt verre feillesninger ja :) Men for morro skyld kommer jeg nok til å bruke den om igjen. For oppskriften kommer til å havne på skolekjøkkenet hos oss :) Behørig lagret under favorittene mine nå, rapport blir videreformidlet når oppdraget er utført.

    Åh, så morsomt! Blir kjempeglad om du kommer innom for å si hvordan det gikk :) Vi har gått helt bort fra disse papp-lefsene, de hjemmelaga er altfor gode :D De er bare til å slafse opp ;)

  5. @Viljen: det er mye hersketeknikk her om dagen. Ikke i innleggene, men i komentarene.
    Berit Ås har definert 5 typer hersketeknikk og flere av de erå finne igjen i enkelte kommentarer her inne.

    @Vana: Jeg har også meldt meg ut. For mitt eget beste :-)

    Eller, totalt utmeldt er jeg ikke. Jeg følger med, men å kommentere blir jeg ikke å gjøre. Og du har helt rett, det er i kommentarene hersketeknikkene ligger.

  6. Viljen sier:

    Vel, herske kan kun gjøres om noen lar seg herske over.

    Der er jeg uenig. Så lenge det er to eller flere parter kan hersking utøves, det betyr dog ikke at noen av dem lar seg herskes over.

  7. carpe50 sier:

    det går over snart.. .bare la dem rase fra seg..

    Joda, det gjør nok det :) Jeg blir bare oppgitt over at enkelte ikke ser eller skjønner det selv engang.

  8. Viljen sier:

    Jeg snakker ikke om de som utøver hersketeknikker men om de de prøver/ønsker herske over.

    ok, da må jeg ærlig innrømme at jeg ikke henger helt med.

  9. sjalle sier:

    Du er så søøøt når du er skremt :) hehehe ?

    Jeg blir ikke skremt, vil heller kalle det pissed off :P

    Hehehe! Njæ, forbanna kan man vel også bli. Men jeg er mer skremt over at barnehage-/fjortistendenser tydeligvis aldri tar slutt. Det er skremmende for en som ikke har starta ordentlig på livet enda xD

  10. Neugierig sier:

    Jasså? Må være fordi jeg ikke har vært så mye inne her i det siste at jeg ikke har lagt merke til denslags.

    Ja, og heldig er du!

  11. Choronzon sier:

    Jasså..
    Lar du deg herske over, Vana? ;)

    Hehe! Ikke her inne ;)

  12. abigail sier:

    Det er lenge siden jeg har sett noe så vilt som det som skjer nå ja. Stjernebjørner er ikke mitt favorittdyr nei. Ikke damer med Horn heller :)

    Du sier noe der! Kjenner jeg bare får mer og mer avsmak for hele greia, og skulle ønske slikt ble moderert eller ikke ytret overhodet.

  13. Zohre sier:

    Vi kan da snakke sammen her på bloggen Vana

    takk
    zohre

Legg igjen en kommentar

