Dagen idag: SPA-dag.

Da har vi begynt å bli sånn noenlunde utpakket. Det som mangler er å få opp bilder og få skaffa en kommode. Er litt lite skapplass på soverommet, så jeg gikk til anskaffelse av en shitload med kleshengere og sånne fiffige garderobestativ som Jysk tilfeldigvis solgte for hundrelappen :D Så nå skal så godt som ALLE klærne mine henge. *grøss* Det ser så mye mer ut enn når det legges i skap og hyller. Legger nok ut noen bilder eller fler når alt er kommet på plass :)

Anywho. Idag har jeg tillatt meg selv en Spa-dag. Typen er på jobb i hele kveld, så nå skal jeg bare slappe av og nyte. Ansiktsmasker, fotbad, god-serier på tv’en, cola, ostepop, ++. DIGG.

Kos dere ikveld! Det skal i alle fall jeg :D

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

2 svar til Dagen idag: SPA-dag.

  1. Neugierig sier:

    Ble Spa-dagen bra? :-)

    Veldig bra! Fikk kost meg skikkelig, og slappa ordentlig av :)

Legg igjen en kommentar

