Ny plattform!

Opprinnelig hadde jeg ikke tenkt å starte en «ny» blogg. Bloggingen ser derimot ut til å ha grodd seg såpass fast at det er blitt en del av meg. Siden VGB legger ned så har jeg flyttet bloggen min hit, etter å ha sett meg litt rundt på andre portaler og plattformer. iBlogger, iPublish, blogger.com, blogg.no, etc. virka ikke innbydende nok, så jeg valgte wordpress!

Her har jeg begynt å få det hjemmekoselig, med bilder og farger som jeg synes passer inn. Etterhvert som jeg lærer meg html og css, så blir den vel utbedret og gjort enda mer personlig. Innleggene fra VGB er eksportert inn hit, så for eventuelle nye lesere er det bare å bla seg bakover om man er interessert.

Satser på at jeg trives her :)

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

12 svar til Ny plattform!

  1. Hyggelig å se flere vgb her inne. Slipper å føle meg så ensom da :-)
    Har sett andre her inne også.

  2. Breiflabben sier:

    Hei Kressstina, og gratulere med ny blogg :-)

    Håper du finner deg tilrette her.
    Jeg «etablerte» meg her i fjor, men fortsatte på VGB. Nå kommer jeg nok til å gi meg der jeg og etter min lange bloggtørke etter siste JuleFlabbenderen.

    Så jeg regner med vi ses :-)

  3. du gjorde det samme ja? så ‘bra’ å høre faktisk. følte først at jeg kanskje hadde gjort noe feil etter et par dager når jeg ikke hørte fra han, men ja.. jeg depper litt men ser samtidig mye mer fremover nå da – så alt i alt så er det nok en bra ting å tvinge seg til det som er best for deg, selv om det er vondt der og da :s

    jeg blogger på wordpress og er veldig fornøyd :) man kan gjøre så mye, med design og duppeditter man kan sette på bloggen. ikke minst så er det hvertfall ikke blogg.no :p

    • kressstina sier:

      Jeg hadde prøvd halvhjertet tidligere, men så en dag var det nok. Det føles sikkert feil med en gang, men det ordner seg alltid. Bare å holde seg aktivisert så man har andre ting å tenke på :) Følelser på berg og dalbanetur er aldri bra!

      Hehe, det er faktisk det aller viktigste det du sier der.. Det er i hvert fall _ikke_ blogg.no xD Foreløpig går det bra her, skal sette meg inn i css og html etterhvert, da blir det saker :)

  4. anonym sier:

    Og jeg tusler innom for å se hvor du ble av ;)

  5. Charlotte K. sier:

    Sv: Ja, nettopp, hehe :) Linken fungerer hos meg!

Legg igjen en kommentar

