Bursdagsmiddag, darklight og piratfest til helga.

Jeg gleder meg noe helt vanvittig til helga! På lørdag har jeg bursdag, og da bestemmer jeg middag :D Det er vel kanskje det jeg gleder meg aller mest til – maten! Bursdagen er det ikke så farlig med..

Kjøpte inn indrefilet idag, og imorgen blir det innkjøpt av sellerirot, asparges, mais, bacon og store mengder salt! Menyen? Biff med saltkokte poteter, selleripuré, baconsurra asparges,ovnsbakt/-varmet mais og rødvinssaus. Aiaiai, tenker jeg må rulles ut av sofaen etterpå xD

 

Etter middagen skal vi på darklight! Aldri vært med på det før, så det blir morro. Litt kjipt at jeg ikke er særlig god i knærne, så må nok skippe alle kule move’s og stunts.. Oh well! Og imorgen er det instituttfest for arkeologi og sosialantropologi, med Pirattema.. Kjenner jeg gleder meg allerede, som ikke har noen klær å kle meg ut i..

Hvilke planer har folk til helga?

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

5 svar til Bursdagsmiddag, darklight og piratfest til helga.

  1. Charlotte K. sier:

    Sv: Hehe, ja, men så koselig. Da var det tydeligvis noe romantikk i luften :P

  2. Gratulerer så mye på etterskudd :-)
    Håper du hadde en fin bursdag.
    Den middagen hørtes jo veldig god ut. Deler du ut oppskriften eller?? :-)

    • kressstina sier:

      Tusen takk, jeg koste meg masse! Også blei det kake på søndagen :D

      Hmm, der sier du noe! Ikke så veldig avansert oppskrift, men det var en fantastisk middag så må vel nesten bare dele den :D

  3. vet du om de har noen darklioght greier i oslo? :)

  4. kressstina sier:

    Det har de!

    Prøvde å søke på «laserspill+oslo» og fant bl.a. Megazone

    Ser at de også har innendørs paintball, og det anbefales også :D

Legg igjen en kommentar

