Nå MÅ knærne trenes, før det er for seint..

Kjenner på kroppen at jeg ikke har fått trent noe de siste ukene. Jeg har vært så trøtt og sliten i det siste. Type; dra seg i senga om morgenen, bli trøtt i øynene bare klokka bikker tolv på dagen, etc. Ikke så ulikt begynnelsen av januar, når mørketida begynner å tære! Men nå er det flust med dagslys her i Tromsø, så det står ikke på det.

Så jeg har dedusert meg til at det er pga. treningsmangel. Så i morgen blir det en tidlig treningsøkt før jeg tusler til lesesalen. Kjenner at det skal bli godt! Har ikke trent noe særlig pga. knærne, de har vært litt ømme og vonde i det siste. Men det aner meg at det ligger mer i psyken enn i det fysiske. Håper jeg da, så når skal jeg ta’n ut. En ordentlig kondisjonsøkt med litt styrke på slutten. Har funnet ut at jeg digger å trene ryggen, er så herlig å være stiv etterpå – man kjenner musklene så veldig godt nedover langs ryggraden :D

Sommeren kommer raskt på! Og det er ikke bikinisesongen jeg tenker mest på nå, selv om det teller litt. Det er gravesesongen! Veldig kjipt å være arkeologistudent med harva knær.. Så nå MÅ jeg satse på å få trena de opp. Ikke bare snakke eller drømme om det.. Om det ikke blir bedre iløpet av en måned, må jeg få legen til å gjøre noen undersøkelser. MR, røntgen, etc. Kan ikke fortsette slik.

Men jeg gleder meg til treninga imårra! En flaske yt etterpå, før det blir middagsrester fra idag til lunsj! Hjemmelaga «calzone» av pitabrød. Nam :D

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

2 svar til Nå MÅ knærne trenes, før det er for seint..

  1. okay for jeg har hatt problemer med bloglovin i det siste, så tenkte kanskje at det var styr her og. på min blogg asså. men tusen takk for tips. ser kjempegøy ut :)

    • kressstina sier:

      Mulig, wordpress slarka jo litt, men tror ikke det var det! Mest sannsynlig skrev jeg feil, eller så har de skrevet feil på html-kodene under :)

      Det er ufattelig gøy! Vi skal definitivt flere ganger. Og til sommern blir det paintball :)

Legg igjen en kommentar

