Treningsgroove!

Som jeg har nevnt tidligere er jeg nødt til å få trent før sommeren. Ikke bare pga bikinisesongen (som jo egentlig er ikke-eksisterende her i Tromsø), men aller mest pga. gravesesongen. Det ligger gode penger på sommeren som feltarkeologi :)

I en uke nå har jeg klart å komme meg på litt før syv på mandag, onsdag og fredag, slik at jeg rekker direktebussen til treningssenteret ved universitetet! Da er jeg klar klokka åtte og ferdig til ni :D Jeg har forelska meg fullstendig i ellipsemaskinen. Det er morsomt OG skånsomt for knærne. At jeg har bra musikk som driver meg er selvfølgelig et must, så tenkte å legge ut noen låter her som jeg bruker til økta mi. Jeg trener intervall, med fire intensive økter på fire minutter hver, og tre minutter hvile mellom. Oppvarming og nedtrapping på ca. 10 min. hver. Tilsammen blir det 45 minutter.

I forhold til musikken er det viktig at den har en tydelig rytme jeg kan følge, gjerne ganske rask slik at jeg raskt kommer opp i puls med litt motstand på apparatet. Advarsel: Ingen typiske vg-listelåter her, jeg er veldig glad i house, trance, dubstep++. Men noen kommerse låter er her også. Enjoy:

Tiestö – Traffic (DJ Montana 12″ Edit)

Fat Freddy’s Drop – Shiverman

Hard Fi – Hard to Beat (Axwell Remix)

La Roux – Quicksand (autoKratz Drags to Riches Remix)

Agoria – Stereolove (Paul Kalkbrenner remix)

Edward Maya feat. Vika Jigulina – Stereo Love (Molella Radio Edit)

Dette er bare et lite utvalg av lista jeg har laget på spotify. Om du vil ha hele (er ikke så mange der enda heller), så trykk her.

God trenings!

Dette innlegget ble publisert i Personlig, Trening og merket med , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Treningsgroove!

  1. caroiz sier:

    SV: det har jeg såklart gjort :)
    avslørte alt i dette innlegget: http://caroiz.blogg.no/1299856223_har_blitt_brunette_ig.html#comment

  2. anonym sier:

    Er vel ikke så ille at du kommer i bikini-form i tillegg til grave-form? ;)

  3. anonym sier:

    Stemmer det :)
    Ikke at du ikke er i bikiniform, altså…regner med at det er du stort sett hele tiden ;)

  4. anonym sier:

    Pøh! Tøys og pølsetøv :)
    Kan fint være i form, uten at været utendørs står i stil…

Legg igjen en kommentar

