Nye ski og diggbare sko!

Jeg var på Intersport Jekta på fredagen for å kjøpe meg ski for gavekortet jeg fikk i bursdag. Og ski blei det! Bare synd at været her ikke helt klarer å bestemme seg. Mildt eller kaldt?! Det blei i alle fall penger igjen på gavekortet, men jeg hadde verken lyst eller ork til å shoppe etter noe mer siden jeg var nedlesset i pc-sekk, treningsbag og ski med skistaver.

Siden det jo for tiden er byggesalg på Jekta så dro jeg tilbake tidlig på lørdagen. Deilig å kunne gå rolig gjennom hele butikken uten masse folk og styr. Jeg så igjennom det meste av klær, og selv om det var mye som fristet var det ingenting som ropte BUY ME. Inntil jeg kom til skoavdelinga, som de hadde 50% på. Da så jeg de kuleste Nike-skoene jeg har sett, og veide omtrent ingenting. God demping hadde de også.

Siden jeg ytterst sjelden kjøper meg nye sko (det siste paret jeg kjøpte var Merrell-vinterskoene mine for et halvt år siden), så måtte jeg bare slå til :D De kostet litt mer enn jeg hadde igjen på gavekortet, men jeg hadde tatt med meg ekstra penger jeg kunne bruke hvis det ble behov. Så nå er jeg stolt eier av de kuleste, letteste skoa i Tromsø, og kan ikke vente til snøen og isen blir borte :D

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

6 svar til Nye ski og diggbare sko!

  1. Gratulerer med nye sko :-) De var ordentlig fine.
    Selv er jeg Puma-jente, så alt annet er merkelig nok uinteressant. Uansett hvor fint det er :-)

  2. UllVott sier:

    Det hadde jo vært direkte dårlig gjort å bare gå fra skoene når de ropte navnet ditt!!!:p

  3. Helene Drage sier:

    Kjempefine sko, bare krysse fingrene for at du kan bruke de snart! Nå sko roper så er man pliktige til å svare, derfor jeg har så mange sko ;)

    Ligger forresten en utfordring til deg her http://www.helenedrage.com/?p=1281 :)

    • kressstina sier:

      Haha, snart tviler jeg på! Om en to måneders tid kanskje xD Hehe, er veldig sjeldent sko roper til meg, kanskje fordi jeg er kresen? I forhold til kvinner generelt, så deler jeg ikke den typiske skodillaen. Men jeg er helt enig med deg, når sko roper så sier man ikke nei :D

      Skal se om jeg ikke får gjort noe med den utfordringa senere :)

Legg igjen en kommentar

