I Love Your Blog-award

Har tydeligvis fått en blog-award fra Helene Drage, og det må man jo bare si takk for :) Med denne awarden, som de fleste andre, følger det med en utfordring – og jeg sier som regel ikke nei til slikt! Jeg er ikke så stor fan av disse dag-for-dag innleggene der man forteller om seg selv ut i fra en mal, men små utfordringer som dette klarer de fleste og blir sjeldent kjedelig. So here goes!

1. Hvorfor startet du å blogg?
Vel, fordi jeg hadde lyst. Hadde ikke noe mål med det, men jeg husker at mamma hadde fått seg blogg på vgb for noen år siden og siden jeg var nysgjerrig så fulgte jeg etter! Og der holdt jeg til i mange år, før jeg nettopp flytta etter at det ble annonsert at vgb etterhvert blir lagt ned. Ikke så galt egentlig, jeg trives kjempegodt her! :)

2. Hvilke blogger følger du?
Denne er temmelig enkelt, siden jeg har en egen side her på bloggen med alle bloggene jeg følger. Klikk deg inn på siden, som ligger under toppbildet, for å se hvem jeg liker å lese :) Er selvfølgelig altfor dårlig å kommentere, men jeg prøver å ta meg i nakkskinnet fra tid til annen.

3. Favoritt make-up merke?
Hmm, kan ikke si at jeg har ett merke jeg liker over alle.. Det varierer alt etter som hvilken type sminke. Mineralfoundationen til Tikei er den eneste jeg bruker, og Coastal Scents og Mac sine øyenskygger er superdupre og brukes flittig når jeg skal noe spesielt.

4. Ditt «må ha» make-up produkt?
Den eneste sminken jeg MÅ ha, er mascara. Alt det andre klarer jeg meg uten til vanlig. Mascaraen jeg er veldig fornøyd med og har brukt i noen år, er Maybelline Volume Express Turbo Boost. Akkurat nå er jeg veldig glad i fargen Black Chrome.

5. Favorittfarge?
Hehe, denne veit alle som kjenner meg. Jeg er ufattelig glad i lilla! Men det kan overhodet ikke hver hvilken som helst lillafarge, jeg er veldig kresen akkurat der. Den må være gjerne mørk og klar og veldig sterk, ikke lys og pastellaktig..

6. Parfyme?
Jeg har ca. tre parfymer jeg varierer mellom. Den røde og grønne DKNY Be Delicious samt Puma sin Aqua.

7. Favorittfilm?
Haha, jah. Nei, denne er umulig. Det finnes så ufattelig mange filmer jeg liker, i ulike sjangre.. Alt fra Pulp Fiction, til Die Hard, El Orfanato, Under Hekken, 127 Hours, Ichi the Killer, etc.

8. Favoritt klesmerke?
Pass. Ingen favoritter her, kjøper litt rundt omkring der jeg finner noe som er fint.

9. Hvilket land vil du besøke?
HvilkeT? Well, jeg har lyst til å besøke ALLE land, nærmest. Alle land med spennende historie og gamle ruiner, perfekt for en arkeolog :) Drømmen er en dag å kunne dra på verden-rundt reise.

10. Egenkomponert spørsmål: Hva gjorde du igår?
Funny you should ask! Haha :D Jeg skrev som en idiot på ene masterkapitlet mitt før det skulle leveres inn til seminaret, diskuterte politisk og sosial organisering i jernalderen og sist men ikke minst: Jeg var sammen med typen hele ettermiddagen. Spiste nydelig sushi på RÅ etterfulgt av kinofilmen Rango. Deilig å kunne gjøre litt annet enn å bare sitte i leiligheta og se Stargate ^^,

Okei, da må den vel sendes videre! Skal prøve å sende den videre til noen som ikke allerede har fått den og som jeg liker å følge:

Allergine
AneBane
RidderenRenate
Tuva Willassen

Dette innlegget ble publisert i Diverse, Personlig. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

