Jobbsøking, jobbsøking, jobbsøking..

Da har jeg akkurat kommet fra mitt første møte med hvordan Platekompaniet håndterer jobbsøkere – en musikk/film/spill-quiz! Om man gjør det bra på den, kommer man inn på det faktiske jobbintervjuet! Jeg gjorde det sånn høvelig greit, selv om det var langt fra alle spørsmål jeg klarte. Håper at de ser etter noen som kan litt om det meste :)

Rett før jeg dro på intervjuet var jeg innom Telebutikken og la i fra meg en søknad der, siden de oppfordret jenter til å søke! Jeg trenger jobb, så henger meg på det meste av deltidsjobber der ute :D Og når jeg kom hjem nå, så ligger det en innkallelse til jobbintervju i innboksen for mail. Fra biblioteket på campus! Sweet :D Den har litt for få timeantall, men det funker.

Så nå håper jeg at jeg slipper denne uendelige jobbsøkinga snart. Jeg vil ha jobb! Og penger! Vil så gjerne dra til Århus på jernalderkurset, og da burde man ha litt å avse..

God helg folkens! :)

Dette innlegget ble publisert i Diverse, Jobb, Personlig og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Jobbsøking, jobbsøking, jobbsøking..

  1. Renate sier:

    Det er både slitsomt og spennende å søke jobb! Man vet aldri hvor man end
    er opp :-)
    Ønsker deg masse lykke til :-)

  2. Ane sier:

    Du driver i allefall jobb-oppsøkning og det vet jeg at gir resultater. Det er alt for mange som tror jobben vil komme til dem, men de fleste jobbene jeg har fått har jeg fått ved å levere CV og oppsøke butikker som ikke hadde anonsert at de trengte noen.

    Masse lykke til med jobbsøkingen :)

    • kressstina sier:

      Tusen takk! :)

      Nå driver jeg egentlig ikke jobb-oppsøkning, Telebutikken hadde satt opp en plakat om at de trengte folk utenfor butikken :) Men du har helt rett, man bør absolutt drive jobb-oppsøkning også! Jeg skal avvente til jeg får svar på bibliotekjobben, etter det blir det nok litt mer aktiv søking!

Legg igjen en kommentar

