Feltarbeid i sommer!

Yes! Idag fikk jeg svar fra museet om feltarbeid i sommer. Jeg har blitt tilbydd en utgravning jeg ikke søkte på, men jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Så i perioden 6-17. juni skal jeg grave ut en gårdshaug i Kasfjord, Harstad kommune :D Jeg har aldri gravd noe annet enn steinalder de årene jeg har vært feltassistent, så dette blir kjempespennende! Også vil ikke knærne bli helt ødelagt heller :)

Ellers på jobbfronten, så var jeg på jobbintervju ved KS-biblioteket her på campus. Og jeg følte det gikk kjempebra, og av alle jobber jeg har søkt på tror jeg denne har størst sjanse for å gå igjennom. Jeg er jo innom biblioteket støtt og stadig for å hente litteratur, og hun kjente meg igjen og vi hadde en god tone! Og som om ikke det var nok, ble jeg oppringt av Telebutikken nettopp og skal på jobbintervju imorgen.

Men jeg vil aller aller helst ha bibliotekstillingen. Dumt at prosessen varer helt til ihvertfall påske, slik at det kan hende jeg får andre jobbtilbud innen da! Så jeg må tenketenke.

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

2 svar til Feltarbeid i sommer!

  1. anonym sier:

    Gratulerer, lille venn! :)

Legg igjen en kommentar

