Formen idag.

Tja, formen idag kan vel egentlig summes opp slik:

Det var nydelig vær ute da klokka ringte klokka sju, og jeg kom meg opp til en tidlig treningsøkt! Jeg får av og til (les: et par-tre ganger i året) flimring på øynene, og det skulle selvfølgelig dukke opp idag av alle dager – når jeg starter ordentlig med styrketrening.. Det gikk heldigvis fort over, og treninga gikk veldig bra! Jeg eksperimenterer og prøver meg i tillegg litt frem med knærne. Presser de litt og ser hvor mye de tåler. Så langt har jeg ikke merka noe, og det er bra! I tillegg har jeg gått til innkjøp av en notatbok, hvor jeg skriver øvelser jeg gjør for hver økt og hvor mange kilo jeg tar. I tillegg til hva jeg spiser (har ingen intensjoner om å telle verken karbohydrater eller kalorier, vil bare ha oversikt) og hvordan jeg føler meg. Har veldig lett for å bli fort lei trening, men med boka tror jeg det vil hjelpe!

Ellers har jeg fått lest litt. OG vært på jobbintervju hos Platekompaniet. Jeg bestod visst quiz-testen deres :D Også ringte de meg opp tidligere ikveld, så jeg skal inn til andregangs-intervju imorgen! Egentlig har jeg mest lyst på bibliotekarjobben på universitetet, men hvis jeg blir tilbydd jobb som selger på Platekompaniet så har jeg vanskelig for å si nei! Kommer antageligvis til å gå utover utgravning i sommer, dvs. at jeg ikke blir å grave. Men jeg får tjent penger uansett, så det er bra :)

Kjenner det skal bli godt å legge seg! Klokka er bare halv ni, men jeg er både trøtt og sliten så ser frem til hodet møter puta. Gleder meg ikke vilt til imårra, da gangsperra nok kommer til å bre seg over musklene iløpet av natta.

Anywho, ha en fin kveld! :)

Dette innlegget ble publisert i Diverse, Jobb, Personlig, Trening og merket med , , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Formen idag.

  1. Renate sier:

    Jeg tror det kan være lurt å skrive opp hva en spiser, om enn bare for å få oversikt! Vurderer å gjøre det selv, må bare få kommet i gang..! :-)

    • kressstina sier:

      Ja, det var det jeg og tenkte! Har ingen ambisjoner om å bli nazi på hva jeg putter i meg. Men det er en fin logg å ha, og er kjekt i retrospektiv :)

  2. kressstina sier:

    Når jeg tenker meg om, så er det egentlig TREDJEgangsintervju på Platekompaniet. Men er vanskelig å telle med quizn som intervju xD

Legg igjen en kommentar

