Ettårsdag!

Egentlig så har vi ikke én spesiell dag som vi kan kalle for «nå ble vi sammen»-dag, men den dagen har vi satt til idag. Rett og slett fordi denne dagen i fjor bestod av stampefest sammen med masse gode venner, og grunnen til at jeg husker datoen er fordi pappa har bursdag idag!

Grunnen til at vi egentlig aldri har noen slik dag, er fordi at starten var veldig usikker. Vi gikk begge siste semesteret på bachelor, jeg hadde tenkt å bli i Tromsø mens han ville til Trondheim. Og vi snakket ganske tidlig om at avstand ikke funket for noen av oss. Dette veit jeg personlig at overhodet ikke passer for meg, i alle fall ikke etter å ha kjent en person i kort tid. Dermed fant vi ut at vi bare skulle ha det moro, og moro hadde vi det sammen nesten hver dag den perioden! Jeg ble mer og mer glad i ham, og mens vi var ute på byen en kveld spurte noen om det var vi som var sammen! Etter et millisekund med «herregud det er har vi ikke snakka om», svarte jeg ja. Heldigvis veldig synkront med han. Og det var det! Datoen for dette husker jeg ikke, ellers hadde sikkert den dagen gjeldt som ettårsdag xD

Og heldigvis gikk ting slag i slag, og vi endte begge opp her i Tromsø! Bor sammen i en studentleilighet og har det helt fantastisk :D Jeg ante virkelig ikke at dette ville være livet mitt for ett år siden!

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

7 svar til Ettårsdag!

  1. Gratulerer med 1-års dagen :-) Hipp Hipp :o)

  2. Renate sier:

    Gratulerer så masse med kjærestedag<3
    Vi har også litt "egenvalgt" kjærestedag, men den dagen passe for oss så da er det greit :-)

  3. Gratulerer så mye med ettårsdagen:-) Fint å ha en dato å feire. Jeg og samboeren blir ikke enig, så vi har ingen årsdag å forholde oss til. Litt kjedelig det og.
    Fine bilder av dere forresten. De to nederste var jo bare kjempeflotte :-)

    • kressstina sier:

      Tusen takk! Ja, jeg skjønner at det kan bli litt kjedelig.. Samtidig skjønner jeg også at man kanskje ikke blir enig, verken med seg selv eller sambo :)

      Takk, jeg er veldig glad i de to nederste bildene! Ble tatt da vi var på ferie i Praha forrige høst :)

  4. Krokoline sier:

    Heisann!

    Du er visst etterlyst for å få svar på en gåte. Er noen runer…. http://nunzio.bloghog.no/2011/04/16/pasken%C3%B8tt-knekker-dere-den/

Legg igjen en kommentar

