*hoppe opp og ned i lykkerus*

okei, jeg veit jeg ikke har skrevet noe siden før påske, men dette bare MÅTTE jeg få ut på så mange steder som mulig.

JEG FIKK JOBBEN PÅ PLATEKOMPANIET!

Og herregud så deilig det føles! Det føles ut som hundretusen raketter har blitt fyrt av inni meg og jeg hopper opp og ned i lykkerus og veit ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Heldigvis har jeg bare en side igjen på en eksamensoppgave som jeg vil skrive ferdig idag, for så rastløs som jeg er akkurat nå tror jeg ikke jeg hadde fått gjort så veldig mye uansett..

There, I said it :D Og en oppdatering om påsken kommer sikkert etterhvert :)

Dette innlegget ble publisert i Jobb, Personlig og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til *hoppe opp og ned i lykkerus*

  1. Renate sier:

    Gratulerer så mye med jobb :-)

  2. Hipp Hipp Hurra og Gratulerer med jobb! ! :-)

  3. Hurra og gratulerer med ny jobb :-)

  4. kressstina sier:

    Tusen takk alle sammen :D

    Begynner 12. mai, og kjenner jeg gruer meg litt og har litt prestasjonsangst :P

  5. Helene Drage sier:

    Gratulerer så mye! Litt sent ute kanskje, men gratulerer allikevel :D

Legg igjen en kommentar

