Slag i slag! Dette blir en travel sommer.

Ting går virkelig akkurat rett vei for meg, nå! :D

Først klarer jeg faktisk å få jobben på Platekompaniet. Etter over et halvt års jobbsøking(!). Det var ikke den intervjuprosessen jeg forberedte meg mest til, for man blir sliten av å søke jobb over lengre tid. Men det gikk over all forventning, og det er nok en grunn til at jeg ikke fikk alle de andre jobben jeg var på intervju til! Dette er jo drømme-deltidsjobben for meg nesten, i alle fall så nært man kommer.

..og nå. NÅ. Idag. Idag fikk jeg svar fra Aarhus! Jeg har blitt tatt opp og får lov til å være med på sommerkurset om jernalderen :D SYKT digg å få vite, siden de har utsatt og utsatt dagen for å velge studenter i tre uker, og det er ikke morsomt å vente. Så 1.-21. august befinner jeg meg i Danmark for å ha det morro og knytte nettverk. Gleder meg!

Også har jeg jo vært så heldig å få meg en kort utgravningsjobb. To uker med graving av gårdshaug. En kulturminnetype som sjelden graves, og er veldig god erfaring å ha med seg i sekken! Uheldigvis fikk jeg beskjed om at tiltakshaver hadde ombestemt seg, så den gikk i dass. Men det var et annet gårdshaugprosjekt også, tydeligvis. Som blir lagt til samme tid og med samme lengde, som jeg heller får være med på. Flaks! Så mellom 6.-17. juni så befinner jeg meg i Vesterålen :)

Og nå jobber jeg med siste innspurt på eksamen. Den ene oppgaven er ferdigskrevet, den andre fikk vi ut idag og kapittelet jeg skriver på masteroppgava skal inn 27. mai. Og da har jeg kanskje en kort liten ferie frem til 6. juni ;p

Det blir en travel sommer, ser det ut til! :D

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

4 svar til Slag i slag! Dette blir en travel sommer.

  1. Tusen takk for ditt innspill!:) Ønsker deg en riktig fin helg frøken !

  2. Ser at du står forran en spennende sommer:-) Gøy når alt sammen klaffer:-)
    Utnytt det til det fulle og lykke til :-)

Legg igjen en kommentar

