Sykeuke.

Jeg jobbet ganske hardt forrige helg. Fikk utlevert en todelt hjemmeeksamen. Gjorde ferdig den tyngste teoridelen iløpet av søndagen, og den praktiske ble ferdig iløpet av mandagen. Og det tror jeg er det korteste jeg har klart å gjøre ferdig en enukers hjemmeeksamen på!

Og flaks var egentlig det, for på mandagen kjente jeg at kroppen begynte å slite, og på kvelden var jeg helt tett i både nese og hode og bittelitt feber. Selvfølgelig måtte jo det skje, bare noen få dager før jeg har opplæringen i nyjobben på platekompaniet! Egentlig har jeg mye å gjøre for å bli ferdig med det første kapittelet til masteroppgaven ut måneden, men de siste to dagene har jeg tatt fri. Tirsdag og onsdag gjorde jeg med andre ord ikke en dritt.(U)heldigvis ble typen også syk på samme tid, så vi har vært hjemme og snufsa sammen.

Våkna i dag med et hode og en kropp som følte seg rimelig bra, og jeg følte meg i form til å dra på jobb. Så nå er jeg ganske kokt i hodet etter første dag, siden det er et system uten like der borte! Ser frem til å få kontroll over hvor alt er og skal være, for akkurat nå går jeg veldig rundt meg selv og spør mye :P Men det er tross alt bare første dagen, og folka jeg jobber med er veldig greie og overbærende :D

Det var en bitteliten oppdatering fra min side. Har ikke vært så aktiv i det siste, med mye å gjøre ellers. Alle eksamene er i alle fall levert, nå gjenstår bare siste rest på masterkapittelet!

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

