Nytt broderiprosjekt!

..selv om jeg allerede holder på med et som er halvferdig. Men når man finner på andre morsommere motiver så MÅ man jo bare. Har som tidligere nevnt, hatt en Super Mario-periode. Den ser ikke ut til å være over :D

Tenkte først å brodere hele første brettet på Super Mario Bros. Det hadde vært episk. Men etter litt hoderegning, fant jeg ut at den ville blitt på 6-8 meter avhengig av stingstørrelse :p Og det blir litt i meste laget for vår del! Så jeg plukket ut den første delen av brettet, og la til en stjerne og en skilpadde for å få litt flere figurer med.

Dette prosjektet blir stort det også – 117x49cm. Men pyttsan! Det blir kult å ha på stueveggen :D Jeg har ikke tegnet hele mønsteret enda, men jeg har jo noen figurer allerede så det blir ikke å ta så langt tid. Jeg må bare vente på at butikkene skal åpne etter helga, så jeg før kjøpt aida-vev og tråd. Tråd har jeg også litt igjen av fra forrige prosjekt, men må ha litt flere ulike farger som jeg ikke har.

Her er forresten motivet:

Dette blir morro!

Dette innlegget ble publisert i Kultur, Personlig og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Nytt broderiprosjekt!

  1. Renate sier:

    Hehe. Mario-motiv er så kult! Har sett flere som har Mario-pynt som er perlet, stilig det å :-)

Legg igjen en kommentar

