Lenge siden sist!

Ja, nå er det lenge siden sist ser jeg. Den siste måneden har vært fullstappa og veldig travel, i tillegg til at jeg har vært syk og måttet ta meg fri i endel dager.

Nå er i alle fall vårsemesteret ferdig, alle innleveringer er levert inn, karakterer fått og det første masterkapittelet skrevet. Jeg er veldig fornøyd med semesteret, som resulterte i en A og en C. Masterkapittelet jeg har jobbet jevnt og trutt med hele semesteret, endte jeg opp med å skrive om den siste uka før innlevering. Jeg gjorde ingen drastiske endringer og ingenting av det jeg hadde gjort til da var bortkasta – jeg bare endra innfallsvinkel og gjorde kapittelet lettere å lese i tillegg til å være mer relevant til masteroppgaven som helhet. Veldig fornøyd ble jeg til slutt, men får se hva veileder sier imorgen – hun fikk ikke lest igjennom det etter endringen eller før innlevering til kurskoordinator.

Helga har jeg brukt til å slappe av og ikke gjøre så mye. Feiret semesterslutt på fredagen med sushi på Rå :D Og til nå idag (13.26) har jeg vaska to maskiner med klær og vaska hele leiligheta. Det trengtes! Ikke lett å være husmor i verste eksamenstid :p Men nå er det gjort! Og nå er det bare å senke skuldrene flere hakk.

Men selv om jeg har studie»fri» har jeg ikke feriefri. Jeg skal jobbe på platekompaniet fredag og lørdag, før jeg drar på utgravning i tre uker fra mandag av! Grugleder meg, skal bli veldig gøy å grave en gårdshaug men jeg gruer meg også til å se hvordan det går med knærne! Felt-/turbukse har jeg i alle fall fått kjøpt inn, en veldig digg Norrønabukse som jeg har ønsket meg en stund.

Hvor mye det blir skrevet her fremover er usikkert, blir nok å skje litt i rykk og napp vil jeg tro. Med ujevne mellomrom. Kjenner at det har vært digg å ikke bruke pcen og internett så mye, og det tror jeg at jeg blir å fortsette med fremover.

Uansett, ha en fin sommer alle sammen! :)

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

2 svar til Lenge siden sist!

  1. Håper du koser deg på utgravingen din. Må jo være kjempespennende å holde på meg slikt.
    Gratulerer med vel overstått eksamen og gode resultater :-) Må innrømme at leiligheten min skjelden var så ryddig og ren som i eksamenstiden, men noen av oss syns alt annet enn lesing var moro da :-P

    Ha en fortryllende sommer :-)

    • kressstina sier:

      Det var kjempegøy! Selv om vi ikke fant så mye :)

      Takk for det! Høres ut som om du leste hjemme – det var det sjelden jeg gjorde ;p Jeg holdt meg til biblioteket og lesesalen, og da er man ganske ekstrem om man begynner å vaske ;p

      Ha en kjempesommer, du også! :)

Legg igjen en kommentar

