Ut på tur..

Ja, nå har jeg endelig kommet meg av gårde til Århus. Sitter på Gardermoen og venter på flyet til København som går om noen timer. Dette blir spennende! Men veldig trist å reise hjemmefra, selv om jeg kommer tilbake om ikke så lenge. Utrolig hvor avhengig man blir av å sove med noen og ligge tett inntil dem.

Har ikke skrevet så mye i det siste, mye fordi lysten ikke har vært der og litt pga. de siste hendelsene. Jeg hørte om det i forbifarten på jobb, og ante ikke egentlig hvor alvorlig det egentlig var. Utøya visste jeg ingenting om før sent på kvelden, og ble klistra til skjermen. Søstra til typen hadde godt kunnet være der, om hun ikke skulle jobbet i sommer. Veldig skremmende. Senteret jeg jobber på stengte heldigvis noe timer for tidlig, slik at vi fikk være med på solidaritetstoget gjennom sentrum og gudstjenesten ved Domkirka. Litt vel mye gud og jesus fra prestene etter min og flere sin smak, men det var veldig fint likevel. Drøyt fem tusen møtte vel opp her i Tromsø.

Mulig jeg blogger mens jeg er i Århus, men jeg lover ingenting. Får se hvor god tid jeg har, for det er et relativt intensivt kurs. Håper alle har det godt.

Dette innlegget ble publisert i Personlig. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

